wedstrijdverslag dames 2

Sorry fans, vorige week hebben jullie ons stukje moeten missen. We hadden andere prioriteiten, namelijk bier drinken bij het piratenfestijn! We zullen het kort houden over vorige de vorige wedstrijd, we hebben niet gewonnen en niet verloren.

Een week later, zondag 5 november moesten we tegen de koploper in onze competitie.. de hele week zagen we al tegen deze wedstrijd op. Maar om 12uur vertrokken we richting Boekel, na een goede peptalk van onze coach Joost dachten we er klaar voor te zijn! Onze 3 supporters Frans, Ilse en Juul hebben de longen uit hun lijf geschreeuwd maar het wilde niet baten. Met letterlijk bloed, zweet en frustraties konden we de koploper helaas niet verslaan. Volgende week spelen we om 19uur stipt tegen EHV om vervolgens een drankje te doen bij het prinsenbal.

Tot dan, xoxo Dames 2!