Verslag oefenwedstrijd HVW MC1 – Groesbeek Glorie MC1

Vandaag mochten we handballen in Groesbeek. Voor de eerste keer met coach Theo, dat was weer even wennen.

De tegenstander was gemiddeld al een jaartje ouder en ook al een stuk groter. We gingen met goede moed het veld in. Van Theo hadden we de laatste tips over het bewegen zonder bal en het vrij lopen gekregen. Ook hadden we afgesproken dat we in de verdediging goed moesten praten en dat er veel rugdekking gegeven zou worden. Dit ging erg goed. Alleen waren de tegenstanders te sterk, waardoor we jammer genoeg de wedstrijd hebben verloren.

We kijken terug op een leuke wedstrijd met veel leermomenten. We willen Jasmijn, Fleur en Lente bedanken voor het mee spelen!

Zaterdagavond 6 oktober om 18.00 hebben wij onze eerste thuiswedstrijd van deze competitie. Wij hopen jullie daar te zien.

Groetjes, de meiden en coaches van de HVW MC1