Unicum gaat fuseren met volleybalvereniging Sint Anthonis

Volleybalvereniging Unicum heeft op haar website het nieuws naar buiten gebracht dat ze  gaan fuseren met volleybalvereniging Somas/Activia uit Sint Anthonis. VV Unicum zal als hoedanigheid ontbonden worden.

Met het HVW bestuur worden momenteel gesprekken gevoerd over de uittreding van Unicum uit de Derde Helft. De stichting die beheerder en eigenaar is van de kantine en voor 50% van Unicum en 50% van HVW is.

Tijdens de 2017 ALV is hierover al gesproken en afgesproken dat bij een eventueel vervolg de leden hierover beslissen. Nu een en ander in een stoomversnelling komt wordt er niet gewacht tot de ALV van a.s. september maar wordt er deze maand nog een bijzonder ALV ingelast. Leden krijgen hiervoor deze week nog een uitnodiging.