Tijd voor wat gezelligheid

We begonnen de avond met een vriendschappelijke wedstrijd tussen de B1 en de B2. Ondanks dat het een onderlinge strijd was had iedereen wel zin om een potje te handballen.

Toch begon de wedstrijd bij beide teams met wat opstart problemen. De eerste vijftien minuten ging steeds gelijk op tot aan 8 tegen 8. Toen wist de B1 de wedstrijd naar zich toe te trekken.
Met een stand van 9-15 gingen we de rust in. De tweede helft begon voor beide teams beter dan dat er de eerste helft gespeeld was. Desondanks kwam de B1 meer tot scoren. De wedstrijd eindigde met een 19-36 winst voor de B1.

Gelukkig werd de rivaliteit als snel weg gestopt want het was tijd voor een gezellige avond. Terwijl alle dames nog onder de douche stonden waren Gerold en Theo alvast naar Gerold thuis om de BBQ aan te steken.
Toen wij daar aankwamen waren de eerste stukjes vlees al klaar. Heerlijk hebben we met zijn allen genoten van de goed verzorgde barbeque. Met veel gezelligheid en geklets zijn we vervolgens nog naar het boerenwinkeltje gelopen om een ijsje te halen. 🍦 Al met al een hele gezellig avond gehad met zijn allen! 🤩

Groetjes de B