Smakelijk en vermakelijk kaderfeest

Afgelopen vrijdagavond was het jaarlijks kaderfeest waar alle vrijwilligers van het afgelopen seizoen samenkwamen voor hun welverdiend feestje. 45 van de 68 genodigden waren in de gelegenheid om met de andere vrijwilligers terug te kijken op een wederom heel geslaagd seizoen.

In de kantine was gelegenheid om onder het genot van een drankje zelfgemaakte pizza’s te bakken. Omdat onder de genodigden zich ook de vaste barmannen bevonden was het de hele avond zelfbediening. Nadat iedereen zijn buikje had gevuld was het tijd voor een leuke quiz. In gemixte groepjes werd getreden om de eer. Ook hier was het fanatisme weer goed zichtbaar. Het willen winnen is ons blijkbaar met de paplepel ingegoten. Het winnende groepje kreeg eeuwige roem en werd de rest van de avond vrijgehouden.

Rond middernacht werd er nog vlug opgeruimd en vertrok iedereen weer naar huis en een enkeling naar de Batavier.

Activiteitencommissie heel erg bedankt voor de organisatie en de goede zorgen.

Wil jij volgende keer zelf ook van de partij zijn? Bij de activiteitencommissie zoeken ze namelijk nog vrijwilligers, dus ………………