Oefenwedstrijd HVW DB1 – Venlo DB1

Vandaag hadden we een oefenwedstrijd tegen de B van Venlo. En aangezien hun ongeveer 2 klasses hoger spelen dan dat wij aankomend seizoen gaan spelen wisten we dat het een zware wedstrijd zou worden.

Om 11uur hebben we eerst nieuwe team en individuele foto’s gemaakt. Maar daarna was het toch echt tijd om aan de wedstrijd te beginnen. We begonnen sterk en de eerste 10 minuten konden we het gelijk houden en soms zelfs de voorsprong pakken met 2 punten. Helaas kon Venlo daarna toch de voorsprong pakken. We gingen de rust in met een stand van 8-14.

De tweede helft gingen we goed verder. Wel werd er voor de eerste keer een twee minuten tijdstraf gepakt. Maar verder stond de verdediging sterk en liepen de meeste aanvallen goed af. De wedstrijd is geëindigd met een stand van 19-24. Maar desondanks we verloren hebben, zijn we allemaal trots op de wedstrijd die we gehandbald hebben.

Volgende week begint onze competitie. We spelen onze eerste wedstrijd tegen Dynamico in Oss.

Groetjes de B1