Missen van een supporter

Frans KeijzersAfgelopen zondag brandden de lichtjes in sommige straten van Wanroij al vroeg. De herrie van de wekker (om 7.30u!) zorgde ervoor dat alle dames op tijd klaar stonden om te vertrekken. Voor zonsopgang al onderweg naar de lichtstad van Nederland waar om 10.00u een wedstrijd gespeeld moest worden tegen EHV. Deze tijd bleek ook wat te vroeg te zijn voor onze vaste supporter. Gedurende de wedstrijd bleven de blikken afdwalen naar de bank, maar de plek waar hij zou zitten bleef leeg. Onze trouwste supporter, die iedere wedstrijd op de bank zit om aan te moedigen heeft de dames 2 op dit vroege tijdstip in de steek gelaten.  Waar was je Frans? Ondanks deze teleurstelling zijn de dames blijven knokken. De wedstrijd was spannend tot aan het einde, gelukkig werd er gewonnen met 15-18. Na het dipje van vorige week kon deze overwinning weer gevierd worden. De heerlijke lunch Bij Ties was verdiend!

Volgende week is er een korte rustperiode ingelast, wat betekent geen wedstrijd. Het weekend krijgt een nuttige invulling door middel van een wilde teamavond waarin hapjes, cadeautjes, gezelligheid, onze mannen Peet en Gerold, stappen en veel drankjes een grote rol spelen. Oftewel de perfecte voorbereiding voor de wedstrijd tegen Camelot over 2 weken.

Groetjes, de verslaggeefster van dames 2