HVW HS1 herpakt koppositie

Vandaag stond een zogenaamde 4 punten wedstrijd op het programma.

Bij winst tegen koploper Bedo 1 zouden de mannen uit Wanroij  weer boven aan staan met 1 punt boven Bedo. Na een gespannen training op dinsdag hebben de heren donderdag verplicht rust gekregen. We hoopte op twee punten in de schoen. Na een rommelig begin werd er in de eerste helft een gat van 5 doelpunten geslagen; ruststand 13-8.

Na een goede start in de tweede helft, met name door goede saves van keeper Sander, wist HVW een gat van 4 doelpunten te behouden. In de slotfase werd dit uitgebouwd tot 7 doelpunten verschil. De einduitslag is 24-17 in het voordeel van HVW geworden.

Volgende week zondag staat een uitwedstrijd tegen de huidige nummer 3 Oranje Wit uit Helmond op het programma. We hopen het jaar feestelijk af te sluiten met winst, zodat we als koploper de feestdagen in kunnen gaan.

Groetjes HVW Heren 1