Het is weer tijd voor sportieve en gezellige actie!

Op zaterdag 2 en zondag 3 januari 2016 organiseert HVW het jaarlijkse Oliebollentoernooi in sporthal de Hoepel.

De teams bestaan uit minimaal 5 spelers waarbij er 5 spelers tegelijk spelen (4 + 1 keeper). Wisselspelers kunnen ook van belang zijn. Per team dienen er 2 dames mee te doen waarvan er minimaal 1 in het veld staat. Van elk team wordt verwacht dat er een aantal wedstrijden gefloten wordt, deze worden ingedeeld.

Op zaterdagavond vind er na de wedstrijden een leuke feestavond plaats waarbij het jaar 2016 nog een keer goed ingeluid kan worden.

Wil je deelnemen aan dit sportieve en gezellige toernooi, geef je dan snel op! Opgeven voor dit toernooi kan tot uiterlijk 18 december, dus ben er op tijd bij!. De kosten voor het toernooi zijn € 15 per team. opgeven kan door te mailen naar toernooien@hvwanroij.nl Vermeld hierbij je teamnaam. Meer informatie is te vonden op www.hvwanroij.nl en op onze Facebookpagina.

Hopelijk zien wij jullie allemaal terug op het Oliebollentoernooi!

Sportieve groeten namens de toernooiencommissie van HVW.