Clubquiz weer gezellig spannend

Ook de 3e online clubquiz (2e met ook senioren) was weer gezellig spannend. Afgelopen vrijdagavond om half 8 begon de “wedstrijd”. Iedereen was goed voorbereid en gebrand om te winnen. Karlijn was deze keer onze quizmaster en loodste iedereen door de 50 vragen en antwoorden heen. Enkele vragen over de clubgeschiedenis maar de meeste vragen gingen over recente personen en gebeurtenissen om ook de jeugd een kans te geven. Ook kwamen er een aantal vragen voorbij over de handbalspelregels. Een leuke manier om die te testen en te leren. Ook op de vraag “wie zijn er afgelopen week jarig geweest” kwamen veel goede antwoorden. En wist jij dat er bijna een miljoen kilo zand in het beachveld ligt? De quiz eindigde met de vraag hoe de pasgeboren zoon van Linda en Mark heet. Dat wist je natuurlijk als je afgelopen week de Nieuwsflits had gelezen. Nienke vdB. had 101 punten meer als Wouter en was daarmee winnaar. Wouter werd weer op de hielen gezeten door Saskia die als 3e eindigde. De volledige top-10 kun je hieronder zien.

De volgende online clubquiz is alweer gepland. In de clubkalender vind je alle details.