Wedstrijdverslagen HS1

De heren 1 hadden een druk programma de afgelopen week. Op donderdag 24-1 stonden de heren van de sprint uit Deurne op het programma voor de achtste finale van de beker. Coach Ton gaf voor de wedstrijd aan dat de competitie voor hem belangrijk is, maar daar was tijdens de wedstrijd weinig van te merken. We hadden maar 3 wissels en na een paar minuten viel Patrick uit met een blessure. Na 10 minuten stonden we met 8-4 achter en leek het een lastige avond te worden. Gelukkig herpakten we ons en gingen we met 15-15 de rust in. We stonden vrijwel de gehele 2e helft met 1 of 2 goals achter, dus we roken bloed. Mede door geweldige reddingen van onze Leuvert kregen we de kans om deze pot te winnen. 4 minuten voor het einde stonden we nog met 2 goals achter maar uiteindelijk wonnen we met 26-28. Door naar de kwartfinale!!!! Nog 2 wedstrijden en dan wordt de finale gespeeld in Wanroij waar we heel graag in willen staan.

De volgende wedstrijd was op zaterdag in het mooie Hapert. Saturnus was onze tegenstander daar. Thuis was dit een pittige pot voor ons, dus we waren gewaarschuwd. We begonnen stroef en na een kwartier was het 6-6. Gelukkig verbeterde we ons spel en liepen we uit naar 8-14 met rust. De 2e helft liep als een trein, waardoor onze talenten Robert, Ruben en Roy veel minuten konden maken. Dit resulteerde in veel goals en weinig tegengoals. Iedereen scoorde aan de lopende band, alleen Koen had er nog geen in liggen. Hij kreeg de perfecte kans, maar hij werd letterlijk het veld uit geslagen. We wonnen uiteindelijk met 18-38!

Onze volgende wedstrijd is tegen Bedo om 11:55u in Wanroij dus kom allen naar de sporthal voor hopelijk weer een mooie pot en dan blijven de 2 punten in Wanroij!