Wedstrijdverslag VHC DS2 – HVW DS2

Jajaaa, na al die kerstdiners, wijntjes, oliebollen, champagne en vuurwerk mochten we weer gaan handballen. Zondagochtend om kwart voor 10 de auto in naar Valkenswaard, we wisten dat dit een moeilijk potje zou worden maar toch wilde het nieuwe jaar met een lekkere pot beginnen. Helaas was onze keeper ziek en daarom mocht Anneke gaan stralen in de goal! De wedstrijd begon niet zo goed, VHC scoorde paar ballen en wij deden dat niet, dat resulteerde in een 11-3 achterstand. In de rust kregen we een toespraak van onze coach, we moesten gaan knallen en samen werken. Die toespraak had inderdaad geholpen, er werden mooie goals gescoord, break outs gescoord en onze keeper hield mooie ballen tegen. De einduitslag was 23-14 voor VHC. Helaas was dit niet genoeg en konden we de puntjes niet mee naar Wanroij nemen.
Daarnaast was onze coach jarig en die hebben we verrast met een zuur cadeau!;)

We wensen iedereen een sportief nieuw jaar toe en tot volgende week zaterdag 19u in de sporthal!

Groetjes de Dames 2.