Wedstrijdverslag Tremeg DC1 – HVW DC1

Na de gewonnen wedstrijd van vorige week, is het ons deze keer helaas niet gelukt.

Deze week waren onze coach Theo en trainer Gerold beide aanwezig om ons te coachen, ook Line was er ondanks haar blessure gewoon bij om ons aan te moedigen. Voor de wedstrijd werd er door de coaches aangegeven dat ze graag de zelfde inzet als vorige week terug wilde zien. Ze hoopte dat we de goede lijn zouden doorzetten.

De eerste helft verliep niet zoals gehoopt. Het ontbrak ons aan fanatisme en zelfvertrouwen waardoor het niet verliep zoals gehoopt. Toen de scheidsrechter affloot voor de 1ste helft stonden we achter met 13-2.

In de rust werden we flink toegesproken met verbeterpunten en een paar dingen die wel al goed gingen. Daardoor begon de tweede helft heel anders dan de eerste. We scoorde nu wel regelmatig mooie doelpunten en wisten de tegenstander het scoren te beletten. Halverwege de tweede helft hadden we ons goed teruggevochten. Aan het einde van de  de 2e helft wist Tremeg nog een aantal keer te scoren. De eindstand was 26-13 maar we hebben het veld met opgeheven hoofd verlaten omdat we ons zo goed hebben verweerd.

De volgende wedstijd spelen we op 3 november uit tegen DOS’80 / Olympia’89 DC1  in Heesch. We willen Amber, Eline en Fleur Daverveld bedanken voor het meespelen.

Groeten de DC1.