Wedstrijdverslag Tremeg DA1 – HVW DA1

Op de vroege ochtend van zondag 14 januari vertrokken we richting Gemert. Vorige keer hadden we helaas met 14-15 verloren, tijd om dit recht te zetten.

De wedstrijd begon vrij rustig en de eerste helft moesten we allemaal nog een beetje wakker worden. De verdediging stond prima en alle afstandsschoten waren voor onze keepster. De aanval liep nog niet lekker; hoeken werden uitgedekt door de verdedigers van Tremeg. De ruststand was 7-5 in het voordeel van Tremeg.

De tweede helft moesten we echt harder ons best gaan doen in de aanval. Veel mooie acties en bewegingen werden afgefloten waardoor we soms weinig kans kregen om goals te maken. Het spel werd feller en de scheidsrechter floot voor ons niet erg gunstig. De irritaties stapelden zich op en beide teams kregen een aantal strafworpen. Jammer van de eerste helft, anders had er misschien wel winst in gezeten. De eindstand was 17-13 in het voordeel van Tremeg.

Volgende week spelen we om 11 uur in Wanroij tegen Habo, tot dan!