Wedstrijdverslag Swift DS1 – HVW DS1

Afgelopen zaterdag mochten wij naar Helmond! We wisten van te voren dat het, door het aantal geblesseerden en afwezigen, een pittige wedstrijd zou worden. Gelukkig hadden we versterking. De eerste helft liep het, tot op het einde, gelijk op. De ruststand was 11-7.

Na een peptalk gingen we er weer tegenaan. De tweede helft startten we sterk. Onze dekking zat dicht, we lieten mooie aanvallen zien en de ballen vlogen er in. Dit zorgde ervoor dat we terugkwamen tot 14-13. Swift had er moeite mee, wat merkbaar was in het veld en op de bank. Helaas kwamen wij vanaf dat moment moeilijk tot scoren. De wedstrijd duurde voor ons net te lang, de eindstand was 23-16.

Zondag mogen wij naar Breda. Hopelijk kunnen we ze het weer moeilijk maken, en nemen wij de punten mee naar Wanroij.