Wedstrijdverslag PSV DS4 – HVW DS2

Ha lieve fans,

Vandaag (28/1) zijn we in de late middag afgereisd naar Eindhoven, om tegen PSV te spelen. Jaa, handbal natuurlijk, geen voetbal!! Vorige keer was het gelijk geworden, dus verwachten we een spannende pot. Willy, onze scheidsrechter, vroeg of Anneke de cirkel niet wilde inpakken, ze zei ik pak dr wel weer uit (niet uitkleden, haha). Het ging gelijk op, en stonden het grootste gedeelte van de wedstrijd één goaltje achter. Uiteindelijk vonden we onze Girl Power (GP) terug, en hebben we gewonnen met 17-19. We hadden deze week helaas geen taart na de wedstrijd, toen hebben we met z’n alle frietjes gegeten in de kantine. Aankomende zaterdag moeten we tegen de koploper, dus we kunnen fans en aanmoediging goed gebruiken!

Groetjes dames 2