Wedstrijdverslag OHC DS1 – HVW DS1

Gisteravond moesten we tegen OHC. Een belangrijke wedstrijd voor ons want als we deze wedstrijd zouden winnen, zou er meer aansluiting zijn tot de rest.
Na de bekerwedstrijd van afgelopen donderdag die niet helemaal soepel verliep hadden we er goede moed in dat we hier punten zouden pakken.
De eerste helft verliep matig, we kwamen niet echt in het spel en maakten kansen niet af. Ook stond onze verdediging niet zoals het normaal staat. Toch bleven we wel bij en gingen we de rust in met 10-10.

De tweede helft hebben we geprobeerd bij te blijven maar dat mocht niet baten. Helaas hebben we geen punten mee naar huis genomen. Maaaaar….
We hebben een zeer gezellige stapavond gehad in Uden!!

Volgende week gaan we kei hard aan de bak tegen Helios, Uden. We spelen thuis om 13:15 en hebben echt support nodig. Dus kom ons allemaal aanmoedigen.