Wedstrijdverslag MHV D1 – HVW D1

Vandaag hadden we de spannende uitwedstrijd tegen Mill. Zij stonden 3de en wij 1ste. Dus we moesten vol aan de bak.

We begonnen ijzersterk en na 5 minuten spelen liepen we al langzaam uit naar 3 goals verschil. Het  “jetje” werkte prima en we braken regelmatig door de Millse defensie heen.

Uiteindelijk was het 5-11 in de rust. De 2de helft speelde MHV wat allerter en werkte ons “jetje” niet zo goed. Het duurde 5 minuten voor de eerste goal viel in de 2de helft, maar daarna pakte we de draad weer goed op. Verschillende spelvarianten resulteerde in mooie goals. Ook werden de nodige breaks gelopen.

Al met al ging het super. De laatste 10 minuten waren we conditioneel een stuk fitter en liepen we uiteindelijk uit naar 9-21, waardoor we bovenaan zijn blijven staan in onze competitie.

Groetjes de D1.