Wedstrijdverslag Manual DS2 – HVW DS3

Met een team waarbij we hulp hadden gekregen uit verschillende hoeken vertrokken we richting Venray. Daar stond Manual op ons te wachten. Het beloofde een spannende wedstrijd te worden. Beide teams waren er gebrand op om de punten mee naar huis te nemen. De wedstrijd ging vanaf het begin af aan gelijk op. Aan het eind van de eerste helft hebben we onze achterstand van 1 à 2 puntjes goed kunnen maken, waardoor we met een gelijke stand de rust in gingen.
Na oppeppende woorden van de coaches begonnen we de tweede helft vol goede moed. We startten met een speler meer in het veld wegens een tijdstraf. Dat betekende dat we hier onze kans moesten grijpen om op voorsprong te komen. En dat lukte. Ook al wisten we de paal ook een aantal keer te vinden, vonden we het doel vaker. We kregen regelmatig ruimte aan de cirkel en hadden ook mooie schoten van afstand waar we de kansen benut hebben. Het bleef tot het einde spannend met een klein verschil in doelpunten maar het is ons gelukt. Met een eindstand van 21-23 nemen we de twee verdiende punten mee terug naar Wanroij.