Wedstrijdverslag HVW HS1 – Tremeg HS1

Zondag 11 november. Een trieste dag met een zwarte rand.

Op het programma stond de nr. 2 Tremeg uit Gemert. Voor de wedstrijd kregen we het droevige bericht dat clubman Ricus Relou de strijd had verloren tegen zijn ziekte. Ricus was een gerespecteerd persoon binnen onze vereniging en als vader van Rick en Pieter was hij al sinds jaar en dag niet weg te denken op de tribune.

We speelden met rouwbanden en voor de wedstrijd werd door beide partijen en het publiek een minuut stilte gehouden ter nagedachtenis aan Ricus. Dit sterkte ons in ons gevoel om deze wedstrijd als team te laten zien waar we toe in staat zijn.

Euforisch verslag past hier verder niet, de uitslag 27 – 25 laat zien dat we in deze verplichting geslaagd zijn! De punten zijn voor de familie Relou en we wensen ze als team heel veel sterkte toe in de komende tijd. Voor en met elkaar. Samen staan we sterk!