Wedstrijdverslag HVW HS1 – Bedo HS1

De Beek en Donkse heren waren de volgende tegenstander die kennis mocht maken met de thuis onverslaanbare Wanroijse heren 1.

Vorig week viel Patrick Cornelissen uit met een enkelblessure. Het zal nog wel een maandje duren eer hij is hersteld. Zeker een gemis voor de heren. Desalniettemin waren de heren gebrand om het thuispubliek en de stand op de ranglijst eer aan te doen en weer een goede pot te spelen.

De wedstrijd begon voortvarend. Met maar 3 wissels hadden de heren van Bedo moeite om in de wedstrijd te komen. Al snel liepen ze achter de feiten aan. De Wanroijse furie begon tegen het einde van de eerste helft te luwen.

De tweede helft was in het begin vooral voor Bedo die het verschil wist terug te brengen naar 2 doelpunten waardoor het weer een echte wedstijd werd. Zoals zo vaak was het slotakkoord weer voor Wanroij. Beide teams konden zich vinden in de 28-25 eindstand.

De Wanroijse heren stijgen hiermee naar de 2e plaats op de ranglijst. Volgende week wacht in Gemert de nummer 5 Tremeg. De 2 punten verschil laat zien dat het bovenin nog steeds erg spannend is.

Groene Ster uit Zevenbergen is met 7 punten voorsprong op HVW hard op weg naar hun kampioenschap in deze 1e klasse. De Wanroijse heren zijn als verse promovendus vooralsnog the best of the rest en willen dat graag zo houden.