Wedstrijdverslag HVW HS1 – Apollo HS2

Vandaag stond de thuiswedstrijd tegen Apollo uit Son op het programma. Uit hadden we verloren, dus we waren klaar om revanche te nemen. Vanaf het begin hebben we Apollo onze wil opgelegd, waardoor we na 15 minuten met 7-3 voor stonden. Apollo voelde zich genoodzaakt om Gert-Jan vast te zetten. Door slim samenspel met cirkel Jasper vielen de goals nog makkelijker, waardoor we met 18-9 de rust in gingen.

In de tweede helft werd aan beide kanten minder geconcentreerd verdedigd. Hierdoor liep aan beide kanten het aantal doelpunten flink op. Onze keeper Sander was na 45 minuten leeg, maar Ruben was een meer dan waardige vervanger. Doordat Apollo maar twee wissels had waren ze na 45 ook leeg. Hierdoor konden we nog verder uitlopen naar 43-27.

Aanstaande zondag staat om 14:10 uur de thuiswedstrijd tegen Oranje-Wit op het programma. Ook hier hebben we nog een appeltje mee te schillen. Alle support is welkom.