Wedstrijdverslag HVW DS1 – United Breda DS2

Vandaag mochten we gaan knallen tegen Breda. We hadden van te voren al wat inside informatie gekregen. Het beloofde een flinke kluif te worden, maar met onze vorige wedstrijd in gedachten zou er vandaag iets moois kunnen gebeuren. We waren gebrand om onze eerste punten te halen!

We startten dan ook fel, verdedigend zat het helemaal dicht. De eerste goal bleef aan beide kanten uit. Na 7 minuten maakte Breda de openingstreffer. Vervolgens liep het gelijk op, ruststand was 8-10. De 2e helft startten we minder fel, Breda wist hieruit te profiteren en liepen verder uit. We zijn blijven werken voor de overwinning, maar helaas is einstand  15-19 geworden.

Volgende week zaterdag staan de dames van Bergeijk op het programma. Hopelijk kunnen we de punten mee naar huis nemen!