Wedstrijdverslag HVW DS1 – United Breda DS2

Vandaag was de grote dag, de laatste wedstrijd van de eerste helft van het seizoen. We moesten en zouden deze wedstrijd winnen en we gingen er vol goede moed tegenaan. Iedereen was gedreven en we hadden er super veel zin in!

We waren voor het eerst helemaal compleet. We kwamen al snel op een 1-0 voorsprong maar het duurde lang voor er meer gescoord werd. We kregen de ballen niet in de goal, maar de tegenstander gelukkig ook niet. We waren fel in de verdediging en we wisten het tempo hoog te houden, ondanks het trage tempo van de tegenstander. Helen schoot de ballen er mooi van afstand in en Yvon wist de ballen ook goed uit de goal te houden. We gingen de rust in met een voorsprong van 10-5.

In onze peptalk werd verteld dat we rustig moesten blijven in de aanval. In het begin van de tweede helft maakten we gelijk 3 goals. Het sneeuwde gele kaarten en twee minuten. Bij het eindsignaal stond er een mooie 22 – 13 overwinning op het scorebord.

We zijn ontzettend blij met deze punten en staan nu niet meer laatste in onze poule. We willen ook ons publiek bedanken voor alle aanmoediging!! Ons goede voornemen van 2019: meer punten pakken. Fijne feestdagen en tot volgend jaar!

Dames 1!!!