Wedstrijdverslag HVW DS1 – OHC’01 DS1

Vorige week hadden we een weekend rust, (althans… rust?) en vandaag gingen we weer een lekker potje handballen. We waren zeer gedreven en erg gemotiveerd om deze wedstrijd tegen de debutanten te gaan winnen.

De wedstrijd begon fel. Het zag er naar uit dat de meiden van OHC’01 ook het plan hadden om wat punten te winnen vandaag en het liep dan ook gelijk op. Goede aanvallen werden opgezet en er werd ook veel gescoord, met name door onze opbouwers. De tegenstander kwam niet door onze sterke verdediging heen, met name dankzij onze wekelijkse ‘Marjan-training’, die we afgelopen week zelfs samen met de Heren hebben gedaan. Coach Gerard werd na ruim een kwartier het veld afgestuurd, maar wij hebben drie speelsters die niet mee handballen. Gelukkig namen zij het coachen van hem over, dankjewel dames! De eerste helft eindigde in 15-13 in ons voordeel.

De tweede helft verliep vergelijkbaar met de eerste helft. Met nog tien minuten op de klok, begon de tegenpartij met een andere strategie in de verdediging. Het hele veld kwam open te liggen, waardoor wij nog meer konden scoren. Eindstand: 27-22 gewonnen !! Tijd voor wat rosébiertjes en taart, met dank aan Petra 😉

We willen ons publiek bedanken voor alle aanmoediging! Volgende week spelen wij om 14:00 in Uden. Wij zijn op zoek naar meer puntjes! Tot volgende week!

Groetjes, Dames 1