Wedstrijdverslag HVW DS1 – Elshout DS1

Vandaag stond de ploeg uit Elshout op ons programma. Uit hadden we met 17-12 verloren, maar we wisten dat we ze konden pakken. Iedereen was van te voren dan ook gebrand om te winnen. Zelfs de nagels werden vlak van te voren nog wedstrijdproef gemaakt. Direct bij de start van de wedstrijd knalde we de ballen scherp in de hoeken er in. Aanvallen werden goed opgezet waardoor op alle plaatsen in het veld wel iemand vrij kwam en vrij kon schieten. Wat anders ons zwakke punt is.. scoren lukte vandaag wel! Achterin konden we vertrouwen op onze dekking en keepster, waardoor we al snel een paar punten uitliepen. Met een goed gevoel en een 11-6 op het scorebord gingen we de rust in.

De tweede helft had Elshout duidelijk besloten ons wat steviger aan te pakken, maar zoals Gerold het zo mooi zei: “Zij werden bitches, maar om te winnen moet je nog een grotere bitch zijn en dat is gelukt”. Wat waren we blij met onze overwinning van 19-10!!

Volgende week zaterdagavond spelen we in Eindhoven tegen Octopus, hopelijk net zo’n mooie pot!

Groetjes de dames 1