Wedstrijdverslag HVW DS1 – Dongen DS2

Gisteren was onze eerste wedstrijd van 2018. Het beloofde vooraf een spannende wedstrijd te gaan worden, Dongen had namelijk evenveel punten als ons. Maar een nieuw jaar, nieuwe kansen, tijd om te gaan knallen! Ondanks dat de wedstrijd in Sint Anthonis was, voelde we ons wel thuis dankzij al het publiek dat was afgereisd vanuit Wanroij. De eerste helft speelde we mat. Ondertussen deelde de scheidsrechter gele kaarten en 2 minutes uit als warme broodjes, zowel aan Dongen als aan ons. We gingen de rust in met 1 punt achterstand. De tweede helft lukte het aardig om ons te herpakken en kwamen we uiteindelijk op 1 punt voorsprong, er volgde een spannende laatste 5 minuten. Helaas konden we onze voorsprong niet vast houden. Met 1 punt, 5x 2 minuten en een gele kaart rijker zijn we terug naar Wanroij gegaan. De einduitslag was 15-15. Volgende week staat Helios op programma, ook dit beloofd weer een spannende pot te worden. Hopelijk komen jullie naar Uden om ons te supporteren!

Groetjes Dames 1