Wedstrijdverslag HVW DS1 – Dongen DS2

Op deze zonnige dag mochten wij gaan knallen tegen de nummer 2 Dongen!
We waren dus voorbereid op een zware pot. We waren energiek en waren in de winning mood!
Al snel kwamen we op een 3-0 voorsprong, dat gaf vertrouwen!
Echter liep Dongen al snel in tot een 3-6 voorsprong. Werk aan de winkel!!
We hielden ons hoofd koel en gingen al snel weer gelijk op en met 10-10 gelijke stand de rust in.

Na een goede peptalk van Gerold en Patrick gingen we vol vertrouwen het veld op. In de 2e helft hebben wij de hele tijd een voorsprong kunnen behouden. Met vallen en opstaan, een scorende bowlingbal, een penalty killer én door met z’n allen kei hard te werken, hebben we de wedstrijd gewonnen met 19-16!!!

Komende weken blijven spannend, de strijd om degradatie gaat door!! Vandaag wonnen we..”Daar zit potentie in” ? Een tip van de sluier ?… de volgende wedstrijd spelen we tegen Elshout uit. We gaan eerst moed indrinken met carnaval, met als hoogtepunt de boeren bruiloft van onze Kimmie! ?