Wedstrijdverslag HVW DS1 – Bergeijk DS1

Vandaag moesten we tegen Bergeijk. Ze stonden tweede in de poule, maar ondanks dat gingen we er vol goede moed in.

We begonnen met veel snelheid maar het opzetten van aanvallen en het inzetten van systemen lukte niet. De kansen die we hadden gingen op de paal of de keeper wist de bal tegen te houden. De ruststand was 10-1 in het voordeel van Bergeijk.

De tweede helft ging beter. We scoorden meer en waren meer in beweging. Helaas was de eerste helft zo slecht verlopen dat de achterstand niet meer weg te werken was. Voelen we een déjà vu?? Jaa dat is zeker zo…. TIJD VOOR VERBETERING!!! Het positieve aan de tweede helft : we hadden tien keer zo veel gescoord als in de eerste helft! De eindstand was 22-10

We willen al ons publiek weer bedanken voor het komen en voor het aanmoedigen! Aanstaande woensdag hebben we om 19:50 bekerwedstrijd in Asten. Op zondag 18 november spelen we om 13:10 in Son en Breugel tegen Apollo. Komende week gaan we punten pakken!!

Groetjes DS1