Wedstrijdverslag HVW DC2 – Helios DC1

Vandaag hebben we gespeeld tegen Helios uit Uden. Wij staan 4de en zij staan 3de dus het zou een spannende wedstrijd worden.

In de 1ste helft ging het heel gelijk op. Aanvallend lukt bij ons steeds meer. Iedereen neemt initiatief naar de goal en scoort. Verdedigend hadden we moeite met hun nummer s 8 en 13. Beide een maatje te groot voor ons. Ze liepen regelmatig tussen de verdedigers door waardoor we ook tegengoals kregen. Kyra stond gelukkig goed te keepen waardoor we gingen rusten met 13-13.

In de 2de nam Helios het initiatief en de voorsprong. Aanvallend lukte het ons nog om te scoren maar lang niet meer zo vaak als de 1e helft. Verdedigend hadden we het moeilijker mede door het hoge tempo en fysiek spel. De eindstand was 24-33. We hebben helaas verloren maar het was een hele leuke wedstrijd.

Groetjes Fleur van Dooren uit de C2