Wedstrijdverslag HVW DC2 – de Sprint DC1

Vandaag speelden we de thuiswedstrijd tegen de Sprint DC2 uit Deurne. De uitwedstrijd in oktober hadden we gewonnen met 15 – 17 maar ons doel lag nu hoger.

De eerste helft zakte we een beetje in, maar bleven toch steeds voor staan. We gingen de rust in met 9 tegen 3 voorsprong.

De tweede helft ging het een stuk beter er werd er meer op goal gegooid en in de verdediging gingen we er weer vol voor. We hebben twee 7 meters gekregen die Suus en Sanne allebei hebben gescoord. het verschil werd steeds groter en uiteindelijk hebben we gewonnen met 23-11. Het was een leuke wedstrijd waar we veel hebben geleerd en ook op andere posities hebben gestaan dan normaal.

Volgende week zaterdag spelen we om 17:10 uur in Heesch tegen DOS/Olympia waar we thuis van hebben verloren. Ze staan net boven ons dus dat wordt weer een leuke uitdaging en graadmeter van onze groei.