Wedstrijdverslag HVW DC1 – the Flyers DC1

Wij moesten vandaag (19/1) in Wanroij handballen tegen the Flyers uit Wijchen. We begonnen de wedstrijd met veel gaten in de verdediging, maar in de aanval scoorden we op zich wel goed. We hadden wel veel balverlies door kleine foutjes waardoor we de rust in gingen met 14-9.

In de rust kregen we nog veel tips en verbeterpunten, hierdoor ging de 2e helft een stuk beter. Er werd goed rugdekking gegeven, in de aanval werd met veel tempo gespeeld. Zo konden we meer scoren. Iedereen had in de 2e helft veel meer aandacht in het spel. We hebben de wedstrijd gewonnen met 28-12. We vonden het een leuke en sportieve wedstrijd en hebben er erg van genoten.

Onze volgende wedstrijd wordt gespeeld tegen Groesbeek op zondag 2 februari om 11:25 uur in De Hoepel in Wanroij.

Hopelijk tot dan !!
Groetjes de C1