Wedstrijdverslag HVW DC1 – Roef DC1

Zaterdagmiddag speelden wij tegen de koploper. Maud en Line waren nog steeds geblesseerd. Tijdens het warm lopen kwamen we er achter dat de tegenpartij geen wissels hadden, hierdoor kregen we al meer vertrouwen in ons eigen spel.

Nog voordat we aan de wedstrijd begonnen kregen we van Theo en Gerold precies te horen wat er van ons verwacht werd en hoe we dat het beste konden aanpakken. We begonnen sterk en Danique maakte zelfs het eerste doelpunt, maar helaas was de tegenpartij een stukje sterker waardoor de ruststand 4-7 was in het voordeel van Roef.

In de rust kregen we de nodige tips, waardoor we er in de tweede helft weer tegen aan konden. De tegenpartij kwam in de tweede helft sterker terug waardoor ze een stukje konden uitlopen. Desondanks hebben wij een erg leuke wedstrijd gehandbald. De eindstand was 12-7 in het voordeel van Roef.

Wij willen Jasmijn, Lente, Fleur D, Amber, Eline en Britt heel erg bedanken voor het mee spelen.