wedstrijdverslag HVW DA1 – Groene Ster DA1

De carnaval zit erop en met een aantal weken rust mochten we eindelijk weer een wedstrijd spelen.

Om 12:00 begonnen we. Het viel te merken dat we een maand niet gespeeld hadden. De aanval liep niet en ook de verdediging was niet zoals hoe die moest zijn. Ondanks dat de tegenstanders geen wissels hadden wisten ze het tempo in het spel te houden. De ruststand werd 2-9 in het voordeel van de meiden uit Zevenbergen.

Na wat commentaar in de rust begonnen we aan de tweede helft. Geen idee wat er gebeurd was, maar de verdediging was weer helemaal goed en vanaf bijna iedere positie ging er wel weer een bal in. We bouwden het op naar een gelijkstand van 10-10. Met nog 5 minuten op de klok werd het 10-11. Helaas wisten we dit tegendoelpunt niet meer weg te werken. Jammer van de eerste helft, anders hadden we deze pot zeker kunnen winnen.

Op 18 maart spelen we om 12:00 in Wanroij, tot dan!