Wedstrijdverslag HVW DA1 – De Beuk DA1

De eerste helft van de competitie zit erop. Met een zesde plaats in onze poule, gaan we verder in de tweede helft van de competitie.

Vandaag speelden we tegen De Beuk DA1. We hadden vorige keer met 12-4 gewonnen van deze meiden. Het plan was om vandaag voor de break-outs te gaan, met succes. Snel spel maakte de meiden uit Oudenbosch erg moe en bracht ons tot scoren. De ruststand van de wedstrijd was 10-4 in ons voordeel. De tweede helft bleven we spelen voor de break-outs. We verdedigden met vier meiden op de cirkel en twee meiden voor, met het doel om de ballen af te pakken. Helaas kregen we in de verdediging veel penalty’s tegen, waardoor onze tegenstander tot scoren kon komen. De eindstand van de wedstrijd is 17-8 in ons voordeel.

Zondag 14 januari spelen we om 10 uur in Gemert.