Wedstrijdverslag HVW D2 – Olympia/DOS’80 D1

Na een geslaagd en leuk handbalkamp mocht de D2 weer een wedstrijd spelen. Ze hebben tot nu toe twee keer gewonnen en 1 keer verloren, maar vandaag wilden we natuurlijk weer winnen!

Het team begon sterk. Heel veel ballen werden in de verdediging eruit geprikt en zo werden er veel break-outs gelopen en gescoord. Kyra stond heel goed te keepen! We kregen weinig doelpunten tegen en we maakten zelf veel goals! De ruststand was 4-13 voor HVW.

Jurgen en Ebby hadden met het team afgesproken, dat alleen de meiden van de D2 nog mochten scoren als ze meer dan 10 punten voor stonden, omdat de jongens veel break-outs liepen. Het team luisterde goed en er werd mooi samengespeeld. De meiden en jongens hebben allemaal nog wat kunnen scoren, wat zorgde voor een eindstand van 20-13 voor HVW!

Volgende week, zondag 4 november, spelen wij om 13:00 in Wijchen tegen de Flyers.

Groetjes de D2