Wedstrijdverslag Helios’72 DS1 – HVW DS1

Vandaag mochten we naar Uden, na vorige week hadden we er allemaal super veel zin in en waren we klaar voor de strijd.
Helaas begonnen we de wedstrijd niet fel genoeg en een tikkeltje onzeker. We waren vooral aan het aftasten wat Helios deed. We misten durf en werden afgestraft met wat break outs van de tegenpartij. We gingen de rust in met een flinke achterstand van 11-3. Na een goede peptalk van Sjeel, Inge en Gerard waren we klaar voor de tweede helft. We hebben alles gegeven en systemen liepen beter waardoor we mooie kansen op goal kregen die we ook afmaakten in tegenstelling tot de eerste helft. Er was veel ruimte voor de opbouwers en mooie ballen naar de cirkel.
Hoewel de tweede helft gelijk op ging was het verschil van de eerste helft te groot om de achterstand in te halen. Eindstand 23-13.

Volgende week hoeven supporters minder ver te fietsen want we mogen thuis spelen tegen Bergeijk om 14:45u. Dus kom ons allemaal aanmoedigen en we sluiten gezellig af met de derde helft in de kantine. ?

Tot dan,
Groetjes Dames 1 en het schaap die haar tas kwijt was (oh nee toch niet, hij zit op mijn rug).