Wedstrijdverslag HCB DB1 – HVW DB1

Vandaag mochten we in Liempde spelen tegen de meiden B1 van de handbal Combinatie Boxtel. Helaas miste we een aantal spelers vanwege blessures en ook Gerold zat in thuiscarantaine in afwachting van de testresultaten.

We begonnen de wedstrijd redelijk. De verdeding stond sterk, maar toch lukte het nog niet helemaal om de aanvallen goed af te ronden. Hun linkeropbouw was zoals Theo haar noemde de bulldozer. Oftewel veruit hun sterkste speler, met een super goed schot. De ruststand was 6-9 voor ons.

Toen we in de tweede helft haar gingen vast zetten, raakte ze zwaar gefrustreerd en daar werd hun spel niet beter van. De tweede helft kwam de tegenstander er eigenlijk niet meer door heen. Onze aanvallen gingen ook een stuk beter, we konden in de aanval de gaten steeds vaker vinden, waardoor we meer tot scoren kwamen.

De eindstand was 14-21 in ons voordeel, dus de punten mee naar Wanroij!! ?

We willen Janouk en Noëmi heel erg bedanken voor het mee spelen vandaag! En Theo en Ebby voor het coachen!!

25 oktober spelen we om 14.00 thuis tegen Groesbeek.

Groetjes de DB1

PS. Gerold appte naderhand dat hij negatief was getest op COVID-19 en positief over de wedstrijd.