Wedstrijdverslag Dynamico DB2 – HVW DB1

Vandaag was het toch echt tijd voor onze eerste competitie wedstrijd. We moesten uit tegen Dynamico in Oss. We begonnen wel met pech, Britt raakte namelijk al bij de warming-up geblesseerd waardoor ze niet heeft kunnen spelen. De eerste helft kwamen wij maar ook de tegenstander maar moeilijk op gang. De verdediging stond sterk, maar toch liepen de aanvallen nog niet helemaal goed. We gingen de rust in met een voorsprong van 3-8.

De tweede helft begonnen we goed. Onze verdediging stond sterk en doordat we nu minder bal verlies hadden gingen de aanvallen ook een stuk beter. Alleen toen Jasmijn een gele kaart pakte, was de scheids toch even in de war wie het nu was aangezien Lente en Jasmijn van plek wisselde in de aanval. ? We hebben de wedstrijd met een mooie eindstand van 6-17 gewonnen!

Volgende week zaterdag om 12.45 spelen we thuis tegen Bedo. Hopelijk tot dan! Groetjes de B1