Wedstrijdverslag De Sprint HS2 – HVW HS1

Vandaag (28/1) mochten we in Deurne aantreden tegen het tweede team van De Sprint.

Thuis hadden we hier met 29-26 van gewonnen, dus we wisten dat het een lastige pot zou worden. Vanaf de eerste minuut kwamen beide ploegen makkelijk tot scoren. Zowel onze dekking als die van De Sprint hadden moeite met de schoten van de opbouwers. Met een ruststand van 14-14 zochten we de kleedkamer op.

Na aanwijzingen van Ton en Koen gingen we vol goede moed de tweede helft in. De gemoederen liepen met name aan de kant van De Sprint hoog op, wat resulteerde in enkele tijdstraffen voor de mannen uit Deurne. Wij bleven gefocust op het spel, waardoor we puntje voor puntje langzaam weg konden lopen. Aanvallend werd cirkel Jasper vaak gevonden door de opbouwers. Dit resulteerde telkens in een 7-meter doordat De Sprint iedere keer aan de schotarm bleef trekken. Achterin stond de dekking goed en had De Sprint steeds meer moeite om tot scoren te komen. Dit kwam ook mede door enkele prachtige reddingen van Rik. Uiteindelijk hebben we 27-24 gewonnen!

Doordat concurrent Oranje Wit uit Helmond heeft verloren, hebben we de koppositie overgenomen. Aanstaande donderdag om 21:00 staat er een thuiswedstrijd in de beker tegen Aristos uit Best, dat uitkomt in de 1e klasse, op het programma.

Aanstaande zondag gaat de competitie weer verder met een thuiswedstrijd tegen GHV. Deze zal gespeeld worden om 14:15 in De Hoepel. Kom allemaal kijken, want we hebben nog een appeltje te schillen met de mannen uit Geldrop.

Eén gedachte over & ldquo; Wedstrijdverslag De Sprint HS2 – HVW HS1 & rdquo;

1. prachtige pot handbal mannen, zondag kom ik weer kijken tegen HCG uit Geldrop en verwacht natuurlijk weer 2 punten
    groet de Master

Reacties zijn gesloten.