Wedstrijdverslag Dames 1

Vandaag (5 febr.) waren we na een toeristische route in het zonnige Waalwijk aangekomen. Na de vechtlust van vorige week begonnen we met een goed gevoel aan de wedstrijd tegen Tachos. Verdedigend stond het goed en Tachos had moeite om tot scoren te komen. In de aanval benutte we onze kansen niet waardoor Tachos steeds verder uitliep. Met 9-5 achterstand gingen we de rust in.

In de tweede helft had Tachos de tactiek aangepast waardoor ze gemakkelijker tot scoren kwamen. Aanvallend lieten we het liggen waardoor Tachos steeds verder uitliep. Eind tweede helft wisten we ons nog enigszins te herpakken, maar helaas niet genoeg om de achterstand in te halen. We verloren de wedstijd met 20-12.

Volgende week staat Internos, de koploper, op het programma. We spelen om 13.20 uur in de Hoepel. Hopelijk tot dan. We kunnen jullie aanmoediging goed gebruiken!