Wedstrijdverslag Dames 1

Gisteravond 12 nov. kwamen wij na een dik uur rijden aan in Etten-Leur. Daar stond de nummer 1 Internos op het programma. Al snel werd duidelijk dat dit een snelle en sterke ploeg is. Aan het begin van de eerste helft ging het redelijk gelijk op. Ons scorend vermogen was goed en wij lieten mooie individuele acties zien. Helaas hadden wij moeite met het op orde krijgen van onze dekking, waardoor Internos op voorsprong kwam. Met 16-11 gingen wij de rust in.

Na een motiverende peptalk in de rust gingen wij de tweede helft vol goede moed van start. Dit was dan ook te zien, de eerst 10 minuten stond onze dekking als een huis. Internos kwam er niet doorheen. Wat resulteerde in een achterstand van nog maar 3 doelpunten. Toch konden wij de wedstrijd niet naar onze hand zetten. De foutjes die wij maakten werden direct afgestraft door het slimme spel van Internos. Waardoor zij uitliepen. Ondanks het harde werken hadden wij niet genoeg in ons om de achterstand in te halen. Helaas hebben wij de wedstrijd verloren met 30-22.

Zondag 20 november om 13:20uur spelen wij thuis tegen Camelot. Kom tot zien!! Wij kunnen jullie support goed gebruiken om twee punten te gaan pakken. Tot dan 🙂