Wedstrijdverslag Dames 1

Zondag 12 februari stond de koploper, Internos uit Etten-Leur, op het programma. De uitwedstrijd hadden we ruim verloren, dus we gingen voor een nieuwe tactiek. Verdedigend begonnen we met een 4-2 dekking. De tegenstander was verrast waardoor ze moeilijk tot scoren kwamen. Helaas kwamen wij in de aanval ook niet tot scoren. We gingen de rust in met een 6-4 voorsprong.

We hebben tot 5 minuten voor het einde voorgestaan. Helaas viel het dubbeltje ALWEER de verkeerde kant op waardoor we uiteindelijk met 9-10 verloren hebben.

De komende weken zijn we vrij en gaan we hard trainen voor de punten. Onze volgende wedstrijd is op 5 maart uit tegen Camelot in Tilburg, de nummer 9 in onze poule met maar 1 punt meer. Bij winst schuiven we niet alleen een plekje (of 2) naar boven, dit keer staat er meer op het spel.