Wedstrijdverslag Blauw-Wit DS2 – HVW DS2

Na een spannende rit waarbij de spinnen dood gemaakt moesten worden kwamen we aan in Den Bosch om een wedstrijdje te spelen tegen Blauw Wit.

Het begon redelijk maar het was een moeizame wedstrijd. Blauw Wit gaf weerstand en daardoor gingen we 5-7 de rust in, peptalk van Joost en door. Uiteindelijk werd het nog erg spannend en kreeg Blauw Wit bij het eindsignaal een 9 meter. Het stond 13-14, gelukkig werd deze bal gevangen en hebben we weer puntjes gepakt!

Volgende week zaterdag spelen we om 19u tegen Apollo, de D1-jeugd zijn team van de week dus we verwachten spandoeken, gejuich toeters en bellen en natuurlijk veel aanmoediging! Naast team van de week hopen we op veel aanmoediging van onze vriendjes en vriendinnetjes mama’s en papa’s! Tot zaterdag 19u @ de hoepel.

Groetjes De dames 2