Wedstrijdverslag Bergeijk DS1 – HVW DS1

Yess eindelijk mochten we weer voor het echie handballen! Snel nog een maaltijd naar binnen en op naar Bergeijk met ons mondkapje. De spanning zat bij de start van de wedstrijd een beetje in onze benen. Bergeijk startte met een offensieve verdediging waar we niet meteen raad mee wisten. Hierdoor ontstond er direct een voorsprong voor Bergeijk. Het was duidelijk een andere pot dan vorig jaar in de tweede klasse. Na de eerste schrik ontstonden mooie individuele acties en werden er goede aanvallen opgezet als team. Na een ruststand van 16-9 en een peptalk van Joan, begonnen we de tweede helft met als doel: ontspannen spelen en zorgen dat we trots terug konden kijken op ons spel. Dat lukte, we begonnen gruwelijk sterk en kwamen terug naar 16-13. Het verschil van 3 punten konden we lang vasthouden. Strijdlust was er meer dan voldoende en we hebben de wedstrijd afgesloten met 26-20. Wij kijken nu al uit naar de revanche en hebben daar het volste vertrouwen in.

Volgende week spelen we op zondag om 13.50 thuis tegen Swift Helmond. Komen jullie ons aanmoedigen?!

Groetjes Dames 1