Wedstrijdverslag Bergeijk DS1 – HVW DS1

Gezien de huidige stand en het beperkte aantal wedstrijden was het voor ons noodzakelijk om vandaag (9/2) wat puntjes te pakken. We moesten afrekenen met de avonddip van afgelopen weken.

De vorige keer dat we tegen deze formatie speelden leden we een forse nederlaag waarbij we met 10-22 verloren.

In vergelijking met de vorige wedstrijd stond de dekking als een huis en met onze keeper Yvon als kers op de taart. Zoals gewoonlijk werd er weinig gescoord en dit leidde tot een ruststand van 6-4 in het voordeel van Bergeijk.

In de rust kregen we een stevige peptalk van Gerold : “goals maken!”. Zo gezegd, zo gedaan en binnen enkele seconden lag de eerste bal bij de tegenstander in het doel. En door, we scoorden nog een keer waardoor we op een gelijke stand kwamen. Nadat de tegenstanders scoorden, gingen we los. We scoorden maarliefst zeven keer op een rij.

Met nog enkele minuten op de klok kon het toch bijna niet meer misgaan. Ons harde werk werd dan ook eindelijk beloond met winst en bitterballen (uit de airfryer) #fitgirls.

Komende wedstrijden zijn belangrijk voor ons en we moeten punten pakken in de strijd tegen degradatie. Apollo zal ons volgende slachtoffer zijn. Graag tot 17 februari om 14:15 in De Hoepel. Eerder mag natuurlijk ook want de Heren spelen om 12:50; zij laten ons zien hoe je van Apollo moet winnen!

Lieve groetjes, Dames 1

Ps. Het wordt ruig dus we gaan knokken en knallen.