Wedstrijdverslag Bedo D1 – HVW D2

Vandaag (16/03) was het dan eindelijk zo ver, we konden namelijk kampioen worden! De coaches hadden gewaarschuwd dat de winst nog niet binnen was en dat we overtuigend kampioen wilden worden.

Ondanks deze waarschuwing ging de eerste helft moeizaam en werd de ruststand 3-5 in ons voordeel. Na duidelijke aanwijzingen in de rust zagen we gelukkig weer een kampioensteam. We liepen uit tot 4-9. We hebben deze wedstrijd uiteindelijk gewonnen met 8-16 en daarmee zijn we KAMPIOEN!!!

Het team mocht dan ook met de kleren onder de douche en er was champagne?. Wij zouden het super leuk vinden als jullie volgende week bij onze laatste thuiswedstrijd komen kijken! We spelen zondag om 09:15 in Wanroij tegen de nummer 3.

Tot volgende week!
Groetjes D2 en hun coaches