Wedstrijdverslag Aristos HS1 – HVW HS1

Afgelopen zaterdag stonden de mannen van Aristos uit Best op het programma voor de heren 1 van Wanroij. Afgelopen seizoen werd er 2 keer vrij eenvoudig van ze gewonnen, maar Aristos is een goede stugge ploeg die van iedereen kan winnen, dus de mannen van Wanroij wisten dat er hard gewerkt moest worden om twee punten mee naar Wanroij te nemen.

Dit bleek ook wel uit de beginfase van de wedstrijd waar Aristos uitliep na een voorsprong van 7-4. De smalle selectie van Aristos kon het hoge tempo alleen niet volhouden en gedurende de eerste helft kwamen de mannen uit Wanroij op stoom en dit resulteerde in een 10-14 voorsprong met rust. Na rust brak een hectische periode aan waarbij veel tijdstraffen vielen en waar de voorsprong zelfs weer werd weggegeven. Gelukkig was de pijp weer leeg bij Aristos en konden onze mannen de wedstrijd op snelheid uitspelen. Na weer een hectische slotfase met veel tijdstraffen resulteerde dit in een 20-25 overwinning.

Uiteindelijk een prima resultaat waardoor HVW nog steeds ongeslagen bovenaan staat in de 1e klasse! Aankomende zaterdag staat Avanti uit Drunen op het programma om 20:20 in de hoepel in Wanroij!! We hopen weer op veel publiek kom op tijd, zeker ook omdat de dames 1 om 19:00 voor de heren spelen! Hopelijk tot zaterdag!