Wedstrijdverslag Achilles DC1 – HVW DC1

Vandaag (13/1) mochten we uit tegen Veldhoven. Toen we thuis tegen dit team speelde bleven de punten in Wanroij, en het doel van vandaag was dan ook om de punten mee naar huis te nemen.

Wij scoorde het eerste doelpunt van de wedstrijd. Daarna konden beide partijen maar moeilijk tot scoren komen. In het eind van de eerste helft kregen wij meer vat op het spel. In een break-out scoorde Janne zelfs vanaf 15 meter. We gingen de rust in met een 4-8 voorsprong.

De tweede helft begon erg goed, we scoorden break-out na break-out. Maar toen kregen we een dip waardoor de tegenstander terug kon komen tot een stand van 12-13. Toch kregen wij weer vat op het spel waardoor bijna iedereen in de wedstrijd heeft gescoord.

Helaas was Jill ziek, waardoor ze niet mee kon spelen. Wel kon Maud eindelijk weer keepen na 5 1/2 maand blessures. Ze stond weer als vanouds erg goed te keepen waarbij ze verschillende break-outs tegenhield.

Wij nemen de punten mee naar Wanroij met een stand van 16-13!! Hierdoor staan we nog vaster op de 4e plaats en kijken we naar boven.

Volgende week spelen thuis tegen de nummer 1. Dit belooft een spannende wedstrijd te worden. Hopelijk tot dan. Groetjes, de C1