Wedstrijd HVW D2 – Helios ’72 D1

Zaterdag half 3 er stond een belangrijke wedstrijd op ons te wachten, we moesten tegen de koploper en die hadden tot nu toe alles gewonnen. Onze coach had ons goed opgepept voor deze wedstrijd.

We begonnen allemaal lekker fel aan de wedstrijd, we kwamen al snel op een drie nul voorsprong door een paar super mooie aanvallen. De tegen standers werden op alle plaatsen overklast. Na de eerste helft stonden we met 9-5 voor en het mooie was dat bijna iedereen had gescoord. Verdedigend maakten we het ze heel lastig en Kyra stond zoals gewoonlijk weer super te keepen.

In de tweede helft gingen wel lekker door met scoren, van uit de hoeken werden veel fantastische doelpunten gemaakt door Nienke, Rick, Isa en Janouk, maar ook van uit de opbouw werden heerlijke goals gemaakt door Sepp, Pien Nikie en Niek. Uiteindelijk wonnen we de wedstrijd met 20-9. We waren natuurlijk super blij dat we van de koploper gewonnen hadden nu staan we gedeeltelijk op de 1ste plaats.

Volgende week moeten we tegen onze eigen D3, ik hoop dat het net zo’n leuke wedstrijd wordt als van deze week. Groetjes, Niek Daverveld